Det tilbys sikker betaling med Vipps via Vipps, og VISA/Mastercard/AMEX via Verifone.
Selger:
- Den enkelte Sanoi avdeling
- For informasjon om denne se menyvalget «Velg restaurant»
- Kontakt oss: https://www.sanoi.no/kontakt-oss/
Kjøper:
- Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.
- Priser og merverdiavgift
- Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.
Frakt
Alle kjøp på/ved Sanoi sine utsalgssteder, avhentes lokalt på stedet. Frakt er derfor ikke relevant.
Betalingsvilkår
Du kan bruke VISA/Mastercard/AMEX og Vipps når du handler.
Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selger til kjøper.
Dersom Kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.
Personopplysninger
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon under Personvern i footer. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Sanoi sine utsalgssteder vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke.
Kortinformasjon
Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Avbestilling
Kostnadsfri avbestilling dagen før.
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi selger skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).
Angrerett
Kontakt Sanoi (org. nr. 929 962 192) på e-post: https://www.sanoi.no/kontakt-oss ved spørsmål rundt angrerett.
Uavhentede varer
Varer som ikke blir hentet innen 30 minutter etter avtalt hentetid på Sanoi sine utsalgsteder blir belastet med bestilt beløp.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no. Sanoi sine utsalgssteder vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.